На Чернігівщині спеціалісти Державного науково-дослідного інституту випробувань і сертифікації озброєння та військової техніки, що у Чернігові, проводять випробування української модернізації танкоремонтної майстерні ТРМ-80.
Основними напрямками покращення стали економія палива та заміна на сучасні зразки робочого обладнання.
Базою для ТРМ-80 є автомобіль ЗІЛ-131, "рідний" бензиновий двигун якого витрачав 50 літрів на 100 кілометрів. "Ненажеру" поміняли на дизельний двигун білоруського виробництва Д245.9 з витратою до 32 літрів/100 км.
Ще одним пунктом економії пального є встановлення окремого дизельного генератора EP-R133TDE потужністю 10 кВт бельгійського виробництва.
- У старої моделі автономне живлення електроенергією здійснювалось від базового двигуна АБШ через коробку відбору потужності КОМ-1. Очікувана економія витрат пального в 2 рази. На даний час характеристика не перевірялась, - розповів начальник науково-дослідної лабораторії ДНДІ ВС ОВТ Геннадій Нікіфоров.
Також замінили зварювальні трансформаторні установки на сучасні інверторні Ergus E400 DCi, чи MET400DCi, та ,,Патон’’АДИ-200РАС.
- Окрім того, відбулась заміна ручного електрифікованого інструменту (ручні дрилі, електроточила тощо) на сучасні, провідних світових виробників електроінструменту, - додав військовий науковець.
В перспективі промисловість планує не тільки модернізувати існуючі зразки техніки, але й створювати нові, на базі автомобілів українського виробництва.
Комментариев:0