Основний бойовий танк БМ «Оплот»
Основний бойовий танк "Оплот" є бойовою гусеничною машиною, яка має високу вогневу міць, надійний захист і високу рухливість.
Танк призначений для ураження вогнем усіх видів наземних (надводних) і низколетючих на малих швидкостях повітряних цілей в умовах вогневої протидії супротивника.
Рішення широкого кола бойових завдань можливе у різних кліматичних, метеорологічних і дорожніх умовах в діапазоні температури навколишнього середовища від мінус 40 ° С до плюс 55 ° С, відносній вологості повітря до 98% при температурі плюс 25° С, висоті до 3000м над рівнем моря і запиленості повітря, що зустрічається при реальній експлуатації.
|
Основні тактико-технічні характеристики |
||
|
Параметр |
Одиниця виміру |
Значення |
|
Загальні дані |
||
|
Тип |
Основний бойовий танк |
|
|
Повна маса |
Т. |
51 |
|
Екіпаж |
чол. |
3 |
|
Питома потужність |
кВт(л.с./т) не менше |
18,2(24,7) |
|
Питомий тиск на ґрунт |
МПа (кгс/см2) не більше |
0,097 (0,97) |
|
Температурний режим роботи |
°С |
-40...+55 |
|
Основні розміри |
||
|
Довжина: |
||
|
з пушкою вперед |
мм |
9720 |
|
з пушкою назад |
мм |
9750 |
|
корпусу |
мм |
7075 |
|
Ширина танку: |
||
|
по гусениці |
мм |
3400 |
|
по з’ємним захисним екранам |
мм |
4176 |
|
Висота по прицілу командира |
мм |
2800 |
|
Довжина опорної поверхні |
мм |
4290 |
|
Дорожній просвіт |
мм |
470…500 |
|
Ширина колії |
мм |
2800 |
|
Експлуатаційні дані (для одиночного танку в різноманітних дорожніх умовах) |
||
|
Швидкість руху: |
||
|
середня по сухій ґрунтовій дорозі |
км/год |
40...45 |
|
максимальна по дорозі з твердим покриттям |
км/год |
70 |
|
на передачі заднього ходу: |
||
|
мінімальна |
км/год |
4,8 |
|
максимальна |
км/год |
31,3 |
|
Витрата палива на 100 км: |
||
|
по сухій ґрунтовій дорозі |
л, до |
325...370 |
|
по дорозі з твердим покриттям |
л, до |
300 |
|
Витрати мастила на 100 км: |
||
|
по сухій ґрунтовій дорозі |
л, до |
7...19 |
|
по дорозі з твердим покриттям |
л, до |
4...11 |
|
Запас ходу за паливом: |
||
|
по сухій ґрунтовій дорозі: |
|
|
|
на основних паливних баках |
км |
350 |
|
з додатковими бочками |
км |
450 |
|
по дорозі з твердим покриттям |
|
|
|
на основних паливних баках |
км |
400 |
|
з додатковими бочками |
км |
500 |
|
Подолання перешкод |
||
|
Максимальний кут підйому |
град. |
32 |
|
Максимальний й кут крену |
град. |
25 |
|
Ширина рову |
м |
2,85 |
|
Висота вертикальної стінки |
м |
1,0 |
|
Глибина броду (без попередньої підготовки) |
м |
1,8 |
|
Водні перешкоди з використанням підводного водіння: |
||
|
глибина |
м |
5,0 |
|
ширина |
м |
без обмеження |
|
Боєкомплект |
||
|
Пострілів в пушці |
шт |
46 |
|
(з них в конвеєрі механізму заряджання) |
шт |
28 |
|
Тип боєприпасів до пушки |
шт |
ОФС, БПС, КС, УР |
|
Патронів: |
||
|
до кулемету КТ-7,62 |
шт |
1250 (250х5) |
|
до кулемету КТ12,7 |
шт |
450 (150х3) |
|
до автомату АКС |
шт |
450 |
|
до сигнального пістолету |
шт |
12 |
|
Ручних гранат ф-1 |
шт |
10 |
|
Аерозольних гранат |
шт |
12 |
Виробник: Державне підприємство "Завод імені В. О. Малишева”






















Комментариев:0